Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projektová výuka a její zavedení u žáků ve 4. ročníku ZŠ
Hellerová, Tereza ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na projektovou výuku a její zavedení ve 4. ročníku základní školy. Teoretická část se zabývá vznikem projektové výuky a jejím definováním. Dále se věnuje hlavním znakům a rysům, shrnutí přínosů, upozornění na úskalí, která mohou nastat a jak jim předcházet. V poslední části je uvedena charakteristika dítěte mladšího školního věku a její shrnutí. Cílem akčního výzkumu je zjistit, jak vhodně zavést projektovou výuku do 4. ročníku a na jakých tématech. Současně s tím vytvořit kooperativně funkční týmy. Data jsou získávána na základě vlastní pedagogické činnosti, hloubkových nestrukturovaných rozhovorů a ohniskové skupiny. KLÍČOVÁ SLOVA Projektová výuka, kooperativní činnost, mezipředmětové vztahy, realizace projektové výuky, akční výzkum, 4. ročník
Minihokej v kategorii 4.tříd a jeho rozdílnost s celoplošným hokejem s ohledem na herní činnosti jednotlivce
Lukeš, Petr ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Arnošt, Pavel (oponent)
Název práce: Minihokej v kategorii 4. třída a jeho rozdílnost s celoplošným hokejem s ohledem na herní činnosti jednotlivce Cíle práce: Formou nepřímého pozorování a za pomocí audiovizuální techniky zjistit a porovnat četnost HČJ v minihokeji a celoplošným hokejem ve čtvrté třídě. Metoda: Pro získání dat bylo použito nepřímé pozorování prostřednictvím videokamery. Data, získaná uvedenou metodou, byla zpracována a doplněna do tabulek a následně porovnána. Výsledky: U minihokeje hráči vystřelili úspěšně 9x více, na bránu 7x více, mimo bránu 2x více, brankaři soupeře vyrazili 4x více střel a 3x více jich chytili. Hráči si přesně přihráli v minihokeji 2x více, 2x více bylo i nepřesných přihrávek. Hráči v minihokeji zpracovali 2x více úspěšných přihrávek a neúspěšných zpracování bylo 3x více. Při osobních soubojích v minihokeji hráči získali 2x více kotoučů. V minihokeji se hráči uvolnili změnou směru nebo rychlosti 2x více, stejně tak 2x více se uvolnili kličkou. Hráči při minihokeji byli v kontaku s kotoučem téměř dvakrát více než hráči při celoplošném hokeji. Klíčová slova: Minihokej, celoplošný hokej, 4. třída, herní činnosti jednotlivce
Obsahová náplň tréninku 4tříd. a její návaznost na moderní trendy v LH
Jirků, Tomáš ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Arnošt, Pavel (oponent)
Název práce: Obsahová náplň tréninku 4. tříd a její návaznost na moderní trendy v LH Cíle práce: Zjistit zastoupení vybraných herních činností jednotlivce v tréninkových jednotkách kategorie 4. tříd v ČR a porovnat je s nejnovějšími trendy, které doporučují IIHF a USA hockey. Metoda: K získání dat byla využita metoda přímého pozorování a také zaznamenávání tréninkových jednotek do připravených hodnotících protokolů. Zkoumaný soubor představuje 3 tréninkové jednotky u kategorie 4. třídy ve 3 vybraných klubech v ČR během sezóny 2013/2014. Získaná data byla zpracována, porovnávána a uvedena do tabulek. Výsledky: Ve všech třech zkoumaných klubech se věnují bruslení nad 30% tréninkového času, HC Sparta Praha trénuje bruslení dokonce přes 50% tréninkové doby. Uvolňování hráče s kotoučem provádějí ve dvou klubech nad 20% tréninkového času, v jednom sledovaném klubu pod 20%. Přihrávání se nacvičuje v mužstvu HC Hvězda Praha přes 20% času z tréninku, v HC Krkonoše přes 16% a v HC Sparta Praha pod 10%. Střelbě se nejvíce věnují v klubu HC Hvězda Praha, a to přes 37%, ve zbylých dvou mužstvech pod 20%. Ani jedno ze sledovaných mužstev neprovádí hru na malém prostoru přes 30% tréninkové doby. Ve všech třech zkoumaných klubech byly využity stanoviště. HC Hvězda Praha a HC Krkonoše v průměru 3 stanoviště na...
Minihokej v kategorii 4.tříd a jeho rozdílnost s celoplošným hokejem s ohledem na herní činnosti jednotlivce
Lukeš, Petr ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Arnošt, Pavel (oponent)
Název práce: Minihokej v kategorii 4. třída a jeho rozdílnost s celoplošným hokejem s ohledem na herní činnosti jednotlivce Cíle práce: Formou nepřímého pozorování a za pomocí audiovizuální techniky zjistit a porovnat četnost HČJ v minihokeji a celoplošným hokejem ve čtvrté třídě. Metoda: Pro získání dat bylo použito nepřímé pozorování prostřednictvím videokamery. Data, získaná uvedenou metodou, byla zpracována a doplněna do tabulek a následně porovnána. Výsledky: U minihokeje hráči vystřelili úspěšně 9x více, na bránu 7x více, mimo bránu 2x více, brankaři soupeře vyrazili 4x více střel a 3x více jich chytili. Hráči si přesně přihráli v minihokeji 2x více, 2x více bylo i nepřesných přihrávek. Hráči v minihokeji zpracovali 2x více úspěšných přihrávek a neúspěšných zpracování bylo 3x více. Při osobních soubojích v minihokeji hráči získali 2x více kotoučů. V minihokeji se hráči uvolnili změnou směru nebo rychlosti 2x více, stejně tak 2x více se uvolnili kličkou. Hráči při minihokeji byli v kontaku s kotoučem téměř dvakrát více než hráči při celoplošném hokeji. Klíčová slova: Minihokej, celoplošný hokej, 4. třída, herní činnosti jednotlivce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.